Pazartesi, Mart 30, 2015

Tüylü Kürklü Sert Kış...

Merhabalar efendim.
Çok sevdiğim yazar bir dostum der ki "bana yazmak olsun"... Bana da moda olsun yeter. Bu bahar, bu yaz modasını deyim yerindeyse yaladık yuttuk bile, sırada daha önce birkaç yazımda bahsettiğim 2015-2016 kış sezonunun en belirgin detayında; yani kürkler ve tüyler...
Şöyle bir hatırlayacak olursak önümüzdeki kış metalik renkler, en başta da metalik gri girecek gardroplarımıza. Takılarımıza, kıyafetlerimize evrensel figürler, hayvanlar, çiçekler misafir olacaklar. Üçüncü olarak bayanlar, çok dişi bir kış olacak efendim. Şundandır ki kürk yıllar sonra tekrar, hem de o Yeşilçam filmlerindeki stilde, abartılı gösterişli biçimde çok moda olacak, benden söylemesi. 


Efendim biz hayvanseriz, şahsım adına ben öyleyim, bu yüzden de illa ki gerçek olması gerekmez, imitasyonlara da açığız :) Kürk dışında paltolarda, mantolarda, kabanlarda, elbiselerde, eteklerde, çantalarda, şallarda ve hatta abartıp ayakkabılarda, botlarda, çizmelerde,vb ama illa ki üzerinizde bir kürk detayı, o da olmadı bir tüy detayı mutlaka bulundurun ki defilelerden geri kalır yanımız kalmasın :)






Daha önceki takı yazımda da bahsetmiştim. Bütün takı/aksesuar çeşitlerinde de tüylü kombinler çok moda ve uzun bir süre daha trend olmaya devam edecek. Hemen hemen her modacının defilesini izledim ve inanın kürk ya da tüylü detaylar, parçalar bulundurmayan bir sunum yok. Hepsi çok göz doldurucu. 






Bir diğer dikkatimi çeken nokta şu oldu: Evet kürk-tüy çok kadınsı, çok feminen ancak kumaşlar 1960'lardaki gibi sert, parçalar büyük, bu sene başlayan maskülen akımı devam tam gaz... Keskin ve seksi kesimler, detaylar çok ölçülü ve yerinde. Erkek hegemonyasının hala canımızı yaktığı şu dönemde gönül isterdi ki her giysi tamamen kadınsı olsun, şeker olsun ama inşallah bir dahaki kışlara... Neyse ki bu kışın en sevdiğim trendi capcanlı, heyecanlı ve de yakıcı tondaki kırmızı renk. Ayrıntılarını bir sonraki yazımda okuyabilirsiniz ;)
Görüşmek üzere, canlı ve kıpır kıpır kalınız.

0 yorum:

Yorum Gönder