Cuma, Mayıs 01, 2015

Festival Trendi

Chill-out, One Love, ParkFest, hatta Glastonbury, Coachella, Lollapalooza derken festival günleri geldi, geliyor. Parkta uzanmalı, oyunlara katılmalı, müzik dinlemeli şahane bahar ve yaz günleri.

Festival Kızı nasıl olunur? Trendler Nasıl? 

Yırtık Jeanler

İster şort olsun, ister pantolon, yırtık jean giymeyenler dövüyorlar. Şimdi gidip alışveriş yapamam diyorsanız, eski bir jeaninizi kullanın efendim, zor değil. Biz daha önce yırtık pırtık bluejeanlerden bahsetmiştik ki.


Püskül Trendi

Birkaç yıldır, ceketlerde, şapkalar, çantalarda bol bol kullandığımız püskül trendi bu yaz yine bizimle. Zaten festival trendi nedir, diye sorarsanız yırtık jean şort, püsküllü bluz ve bol bol takı derim.


Flash Tattoo

Geçtiğimiz yaz trendsetterlerin ilk denemelerini yaptığı flash tattoolar bu sene festival ve beach stiline damga vuracak gibi. Yaz gelmeden, edinin derim.


Vücut Takıları

Flash tattoo gibi geçtiğimiz yazın güzelliklerinden biri vücut takıları. Bileklerimiz ve boynumuz dışında ayak bileğimiz, üst bacağımız, göğsümüz, türlü türlü yerlerimize takılar takacağız.


Renkli Saçlar

Daha önceden de yazdığımız gibi renkli saçlar çok trend. Sadece sarı, kızıl bana yetmez diyenler, mavi, yeşil, hatta gri saçları ile festivallerde boy gösterecekler.


Kimono Pançolar

Kışın panço, yazın kimono. Üzerine al çık. 


Çiçekli Saçlar

Saçlarda sadece çiçekler yok ki, kelebekler de var. 


2015 Bonusu: Bel Çantaları

90'ların trendi bel çantaları bu yıl da dikkat çekici, ben kendime bir tane yaptırdım. Hem taşıması kolay, hem de güzel görünüyor.




Saç aksesurları, vücut takılar, flash tattoo, renkli saçlar, püskül, kimonolar, yırtık jeanler, büyük ve çok takılar,.. derken fark ettim ki birkaç yıldır başlayan trendler festival trendlerine gidiyor. Bu sene trend olan ne varsa deli kızın çeyizi gibi üzerinize geçirin, festival tarzın yakalayın. Ben yarın festival sezonunu açıyorum. Henüz yaz gelmediği için hepsini kullanamam, ama gardırobumun yarısını üzerime geçireceğim, evet.

0 yorum:

Yorum Gönder