Pazartesi, Ağustos 17, 2015

90'ların Esintisi Bel Çantaları

Ben demiştim demeye bayılırım. Yalan söylemeye gerek yok; herkesten önce fark etmek, özellikle kimse sizi dinlemiyorsa olduğunda şahane haz veriyor. Aman başımıza kötü bi' şey gelmesin, ben demiştim, beni dinlemediniz, böyle oldu; demeyelim de ben demiştim, o çantalardan aldınız değil mi, diyelim hep.
Geçtiğimiz baharda 90'lar esintiğisinin bir eseri olan bel çantalarının farkına vardım, ve hemen kendime bir tane edindim. Bu yıl baktım, özellikle festivallerde kullanılmaya başlandı. (Yazmıştık evet)

Her Tarza Göre Bel Çantaları


Podyumdan sokağa bel çantalarını derledik. Siz de kendi tarzınıza uyum sağlayan bu çantalardan edinebilirsiniz:















Rihanna tarzına şahane gitmiş: 

Carry'ciğim kullandıysa bi' bildiği vardır:



0 yorum:

Yorum Gönder