Perşembe, Haziran 25, 2015

Sezon Trendi: Lunch Bag

Fark ettik ki, en çok çanta yazısı yazmışız. Sanırım en çok çantaları seviyoruz. Niye sevmeyelim ki. Renkli renkli, cıvıl cıvıllar. Tasarımcılar da her geçen gün yeni çantalar tasarlıyorlar, trendsetterlar her geçen gün yeni bir şey ekliyorlar. Ayakkabılardan daha fazla yeni çanta çıkıyor raflara, sokaklara. Çantalar eski olsa da bi' tüy ekliyorlar; hoooopa al sana yeni bir trend. Ya da canlı çiçekler çantalara giriyor. 

Sezon Trendi: Lunch Bag

Bucket bagler sokakta salınmaya devam etsin, lunch bagler gümbür gümbür geliyor. Baktım ki henüz raflarda bol bol yok, önce ben yazayım da hazırlıklı olun dedim. Lunch bagler aslında karton poşetlerin farklı kumaşlar ile yapılmış halleri. Kumaşlardan deriye sıçradı ki çok havalı oldular. Hele ki işlenmiş(baskılı) deriler ile çok havalılar. 


Daha önce oxford ayakkabılardaki metalik trendinden bahsetmiştim. Bu kez lucnh baglerde görüyoruz. Bu yaz çok parlıyoruz.


 Size sokaklardan birkaç lunch bag örneği buldum. Nerede fashion week, orada trendler:









Vee tabi ki karşınızda Rihanna. Cool'luk listesinde olmazsa olmaz.


*Sizce benim lunch bag'im var mı? Tabi ki var. Hem de istediğim gibi (renkte ve boyutta) yaptırıyorum. Siz de isterseniz, Atölye Feri iletişim bilgileri: 
Stiledi'den geldim deyin, indirimi kapın ^^
 https://www.facebook.com/atolyeferi

 https://www.facebook.com/atolyeferi


0 yorum:

Yorum Gönder