Salı, Haziran 23, 2015

Yaz Tercihlerim: MAC Lightful C ve DIOR Diorskin Nude Concealer

Merhabalar herkese efendim;
Giyim-kuşam-ayakkabı derken, her kadının en önemli kıyafeti olan makyaja da değinelim dedim. Dedim çünkü malum yaz geldi; sıcaklar, güneş, deniz derken hem hafif, hem de kalıcı olsun, istenilen makyaj kaçınılmaz oluyor. 
İki hafta önce ilk 'mini' tatilimize çıkalım artık dedik. Ee malum tabi bendeniz başladım mağazalar kazan, ben kepçe dolanmaya. Chanel cc kremi o kadar övdüler ki, sıcakta fondötenle, pudrayla ilişiğini kesen ben, hemen atladım bu kreme; ama atlamaz olaydım. Ben hayatımda bu kadar ağır kıvamda fondöten bile görmedim! Aman derim, uzak durun... Ama sayesinde öyle bir şey keşfettim ki, bayıldımmmmm! MAC evet makyaj uzmanı bir marka, evet çok biliyoruz da ben şu CC kremini nasıl olmuş da bugüne kadar edinmemişim diye kızdım kendime. MAC Lightful C. İncecik bir yapı, mükemmel kapatma özelliği, plajda güneşin altında bile akmayan bir formül, 30spf koruma ki denedim cidden mükemmel koruyor, cilde verdiği o çok hafif parlaklık ve en önemlisi tam bir sivilcesavar!! Ben bu gizli formüllü kremi her kadının alması için kampanya bile başlatabilirim şu anda :)

MAC Lightful C

Dior Diorskin Nude Concealer
Yaz mevsiminin sıcağında cildime uyguladığım iki şeyden vazgeçilmezim oldu bile bu krem, ikinci vazgeçilmezim ise göz altı kapatıcısıdır ve aslında en önemli, en dikkat edilesi makyaj malzemesidir kendisi. Şimdi bayanlar; ben her markayı, yıllardır,bıkmadan,usanmadan denedim. Aşırı alerjik bünyemden ve  eczacı oluşumdan dolayı kılı kırk yardım ve sonunda en iyi kapatıcıyı buldum! DIOR Diorskin Nude Concealer. O kadar hafif ve o kadar kalıcı ki, yarattığı kapatma ve aydınlatma özelliği de hem mükemmel, hem çok doğal. Ee daha ne olsun :)
Diğer kalemleri, maskara, eyeliner, ruj, vb. sizlerin seçimine bırakıyorum; çünkü ben yaz geldi mi diğerlerini kullanmayanlardanım, fazla doğalım :)
Kendinize, yüzünüze, cildinize çok iyi bakın; hep güzel kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder